Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Dostawa materiałów biurowych, naczyń jednorazowych, papieru do kserokopiarek i drukarek, tonerów i tuszy oraz środków czystości

ZAPYTANIE OFERTOWE

MOPS.OA.371-08/23

W związku z art.2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z póż. zm.)
oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. zwracamy się z zapytaniem o przedstawienie swojej oferty na n/w zadanie.

 

  1. Zamawiający;

Gmina Nidzica - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89-625-29-14, Fax.; 89-625-81-53.

e-mail: mops@nidzica.pl

 

  1. Przedmiot zamówienia;

2.1. „Dostawa materiałów biurowych, naczyń jednorazowych, papieru do kserokopiarek i drukarek, tonerów i tuszy oraz środków czystości”.

2.2. Zapytanie składa się z trzech części.

1) Część pierwsza - materiały biurowe, papier do kserokopiarek i drukarek – załącznik nr 1

2) Część druga - tonery i tusze do drukarek – załącznik nr 2.

3) Część trzecia - środki czystości i naczynia, reklamówki jednorazowe – załącznik nr 3.

2.3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej części.

2.4. Opis zadania:

1) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 do

zapytania ofertowego.

2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.

3) Dostawa następować będzie na podstawie zamówienia pisemnego (fax., e-mail) lub telefonicznego przez upoważnione do tego osoby Zamawiającego.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w szczegółowym wykazie rodzajów i ilości zamawianych produktów.

 

  1. Termin realizacji zamówienia;

Wymagany termin realizacji zamówienia od 02.01.2024 r. do 30.12.2024 r.

 

  1. Kryterium ofert;

1). Cena – 70 %

cena minimalna oferty brutto

Cena oferty = -------------------------------------- x 100 pkt x 70 %

cena badanej oferty brutto

 

2). Termin dostawy od moment założenia zamówienia – 30 %

w tym samym dniu – 30 %;

24 godziny - 20 %;

2 dni - 10 %;

3 dni - 0 % - pełne dni od chwili złożenia zamówienia.

Cena nie może być zastrzeżona jako tajemnica przedsiębiorstwa.

 

  1. Inne istotne warunki zamówienia;

1) Określono w załączonym projekcie umowy - załącznik nr 5.

2) Oferenci winni uzupełnić projekt umowy o dane firmy i przedstawiciela w zakresie realizacji zamówienia.

 

  1. Sposób przygotowania oferty;

1) Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” - załącznik nr 4.

2) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

4) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

 

7. Informacje od Zamawiającego:

1) Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji z Wykonawcami (ustnie lub pisemnie), cen i pozostałych elementów oferty, (w tym warunków umowy), złożonych w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty.

1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.12.2023 r. do godz. 10:00, na załączonych drukach do pobrania; mopsnidzica.naszops.pl/bip na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5, w formie pisemnie – pocztą, elektronicznie lub faxem.

2) Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert

22.12.2023 r. godz.; 11:00.

 

  1. Po zakończeniu postępowania Zamawiający informuje o wynikach postępowania każdego wykonawcę, który złożył ofertę oraz zamieszcza informację na stronie internetowej mopsnidzica.naszops.pl/bip

 

  1. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1, nr 2, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia (zadania),

  2. Załącznik nr 4 – oferta wraz z arkuszami kalkulacyjnymi,

  3. Załącznik nr 5 - projekt umowy.

 

 

 

ZATWIERDZAM

DYREKTOR

Miejskiego Ośrodka Pomoc Społecznej

mgr Barbara Kucharska

15.12.2023 r.

 

Załączniki:

Informacja z wyboru wykonawców

Utworzono dnia 27.12.2023, 08:42

Formularz ofertowy

Utworzono dnia 21.12.2023, 11:19

Ogłoszenie

Utworzono dnia 15.12.2023, 17:13

Zal.1-arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 15.12.2023, 17:12

Zal.2-arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 15.12.2023, 17:12

Zal.3-arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 15.12.2023, 17:12

Projekt umowy

Utworzono dnia 15.12.2023, 17:11

Informacje

Liczba wyświetleń: 93
Utworzono dnia: 15.12.2023

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 27.12.2023 08:42, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru wykonawców
  • 21.12.2023 11:19, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Formularz ofertowy
  • 15.12.2023 17:14, Paweł Żelazny
    Edycja dokumentu: Dostawa materiałów biurowych, naczyń jednorazowych, papieru do kserokopiarek i drukarek, tonerów i tuszy oraz środków czystości