Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Referent ds. finansowych

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

MOPS.OA.1410-02/25
Działając na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. 2024 poz.1135) ogłaszam nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy:

Referent ds. finansowych

nazwa stanowiska pracy

I. Nazwa i adres jednostki:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

ul Kolejowa 5

13-100 Nidzica

II. Wymagania związane ze stanowiskiem

  1. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,

    2. wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia

    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

    6. nieposzlakowana opinia,

    7. doświadczenie zawodowe minimum 3 lata,

    8. znajomość następujących aktów prawnych:

- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,

- Ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,

- Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych,

- Ustawa z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. 1) umiejętność pracy w zespole,

    2) umiejętność stosowania przepisów w praktyce,

    3) umiejętność obsługi komputera (Word i Excel),

    4) cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność, otwartość, kreatywność, dyspozycyjność.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Dekretacja i księgowanie dokumentów źródłowych w Dzienniku Dochody, Wydatki.

2. Sporządzanie i księgowanie poleceń księgowania dotyczących np. przeksięgowań dochodów, przypisów należności i odsetek.

3. Uzgadnianie i analiza kont analitycznych i z klasyfikacją budżetową do sprawozdań.

4. Sporządzanie pism, informacji, analiz z zakresu prowadzonych zagadnień.

5. Sporządzanie wydruków zaksięgowanych operacji (dzienniki i zestawienia obrotów i sald).

6. Opisywanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym (w zastępstwie).

7. Sporządzanie przelewów na podstawie dokumentów źródłowych.

8. Prowadzenie rejestru faktur za energię elektryczną.

9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków pracownika.

10. Archiwizacja dokumentów.

IV. Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,

2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,

3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

4. kserokopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu),

6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (w przypadku ich posiadania),

7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o (w załączeniu):

1) posiadanym obywatelstwie,

2) niekaralności,

3) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

4) korzystaniu z pełni praw publicznych,

5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,

6) stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na danym stanowisku.

8. Orzeczenie o niepełnosprawności (w przypadku posiadania).

V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. praca od 7:00 do15:00 od poniedziałku do piątku;

2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 8 godzin na dobę, 40 godzin tygodniowo;

3. praca przy komputerze.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy (I piętro) lub pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy (ul. Kolejowa 5, 13–100 Nidzica) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. finansowych" w terminie do dnia 03.03.2025r. do godz. 15:00. Dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres mops@nidzica.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu określonego ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. Podany termin dotyczy także ofert nadesłanych pocztą – decyduje data wpływu do MOPS w Nidzicy.

Aplikacje, które wpłyną do MOPS w Nidzicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;

2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

1) I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,

2) II etap – test kwalifikacyjny oraz rozmowa kwalifikacyjna;

3. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Dyrektora MOPS w Nidzicy odrębnym zarządzeniem;

4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.nidzica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy.

IX. Informacje dodatkowe:

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

1) Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy w imieniu którego działa Dyrektor Ośrodka, ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: 089 625 29 14 adresu e-mail: mops@nidzica.pl.;

2) Prawidłowość przetwarzania danych osobowych nadzoruje Inspektor ochrony danych z którym można kontaktować się za pośrednictwem adresu e – mail: iod@mops.nidzica.pl

3) Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenie procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy;

4) Podane dane będą przetwarzane na podstawie art 6 ust 1 lit. a, b i c oraz 9 ust. 2 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz.U. UEl119 z 4.05.2016r.) w celu realizacji uprawnień i obowiązków pracodawcy wynikających z odrębnych przepisów;

5) Dane przechowywane będą przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie niezbędnym do realizacji określonych celów do jakich zostały zebrane;

6) Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, żądania usunięcia Pani/Pana danych na zasadach określonych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz do przenoszenia Pani/Pana danych;

7) Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych naruszać będzie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy;

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

 

Nidzica, 19.02.2025r.

 

Dyrektor MOPS w Nidzicy
Barbara Kucharska

Załączniki:

Wynik naboru

Utworzono dnia 14.03.2025, 13:30

Analiza dokumentów aplikacyjnych Referent ds. finansowych

Utworzono dnia 11.03.2025, 08:16

Oświadczenie

Utworzono dnia 20.02.2025, 07:32

Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 19.02.2025, 14:25

Informacje

Liczba wyświetleń: 748
Utworzono dnia: 19.02.2025
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Żaneta Ciesielska-Fabisiak
Wytworzono:
19.02.2025r.

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 14.03.2025 13:30, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Wynik naboru
  • 14.03.2025 13:30, Paweł Żelazny
    Usunięcie załącznika: Wynik naboru
  • 14.03.2025 13:29, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Wynik naboru