Zapytanie ofertowe. Zakup klimatyzatora wraz z montażem w świetlicy Łyna.
Nidzica, dnia 21.02.2025 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
MOPS.OA.371-02/25
zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r. zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług:
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.
Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.
e-mail: mops@nidzica.pl
-
NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Robota budowlana pod nazwą:
Zakup klimatyzatora wraz z montażem w świetlicy Łyna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w świetlicy w Łynie zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
-
Szczegółowy opis zamówienia zwarty został w przedmiarze robót, stanowiący
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego lub równoważny.
-
Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania.
-
Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie i
uruchomienie instalacji klimatyzacji w świetlicy w Łynie.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.
4. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
1) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji),
2) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony.
5. Dodatkowe wymagania:
1) dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe,
2) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia,
3) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia,
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Miejsce realizacji zamówienia – świetlica w Łynie nr 25 B.
-
Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.
-
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.
-
Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.
IV. TRYB POSTĘPOWANIA:
-
Tryb; zapytanie ofertowe – badanie rynku.
-
Rodzaj zamówienia; robota budowlana.
V. WYMAGANE DOKUMENTY.
-
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2.
-
Podpisane oświadczenie – załącznik nr 3.
-
Podpisany projekt umowy – załącznik nr 4.
VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena - 100 %
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
Sławomir Paliński – opis przedmiotu zamówienia – tel. 516-483-909
-
Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660-710-932.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.03.2025 r. do godz. 09:00 pisemnie
(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;
mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2025 r. o godz.: 10:00.
-
O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:
mopsnidzica.naszops.pl/bip
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
X. Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – przedmiar robót;
-
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,
-
Załącznik nr 3 – oświadczenie,
-
Załącznik nr 4 – projekt umowy.
Zatwierdzam
………………………………
(data i podpis kierownika zamawiającego)