Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Zapytanie ofertowe. Zakup klimatyzatora wraz z montażem w świetlicy Łyna.

Nidzica, dnia 21.02.2025 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

MOPS.OA.371-02/25

zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r. zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług:

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;

NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.

e-mail: mops@nidzica.pl

 

  1. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Robota budowlana pod nazwą:

Zakup klimatyzatora wraz z montażem w świetlicy Łyna.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w świetlicy w Łynie zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

  2. Szczegółowy opis zamówienia zwarty został w przedmiarze robót, stanowiący

załącznik nr 1 do zapytania ofertowego lub równoważny.

  1. Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania.

  2. Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie i

uruchomienie instalacji klimatyzacji w świetlicy w Łynie.

3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.

4. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:

 

1) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji),

2) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony.

5. Dodatkowe wymagania:

1) dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe,

2) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia,

3) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia,

 

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Miejsce realizacji zamówienia – świetlica w Łynie nr 25 B.

  1. Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.

  1. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.

  2. Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.

 

IV. TRYB POSTĘPOWANIA:

  1. Tryb; zapytanie ofertowebadanie rynku.

  1. Rodzaj zamówienia; robota budowlana.

V. WYMAGANE DOKUMENTY.

  1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2.

  1. Podpisane oświadczenie – załącznik nr 3.

  1. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 4.

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena - 100 %

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. Sławomir Paliński – opis przedmiotu zamówienia – tel. 516-483-909

  2. Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660-710-932.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.03.2025 r. do godz. 09:00 pisemnie

 

(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;

mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica

ul. Kolejowa 5.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2025 r. o godz.: 10:00.

  1. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:

mopsnidzica.naszops.pl/bip

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

X. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – przedmiar robót;

  2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,

  1. Załącznik nr 3 – oświadczenie,

  1. Załącznik nr 4 – projekt umowy.

 

 

 

Zatwierdzam

 

 

………………………………

(data i podpis kierownika zamawiającego)

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Informacja z wyboru

Utworzono dnia 06.03.2025, 08:54

Projekt umowy

Utworzono dnia 25.02.2025, 13:34

Oświadczenia Wykonawcy

Utworzono dnia 25.02.2025, 13:34

Formularz ofertowy

Utworzono dnia 25.02.2025, 13:33

Przedmiar robót

Utworzono dnia 25.02.2025, 13:32

Informacje

Liczba wyświetleń: 66
Utworzono dnia: 25.02.2025

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 06.03.2025 08:54, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru
  • 25.02.2025 13:40, Katarzyna Cichocka
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe. Zakup klimatyzatora wraz z montażem w świetlicy Łyna.
  • 25.02.2025 13:35, Katarzyna Cichocka
    Usunięcie załącznika: Załącznik