Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Wykonanie mebli do MOPS

 

MOPS.OA.371.10.2025

 

ZAPYTANIE OFERTOWE – OGŁOSZENIE.

 

Zgodnie z zapisami Wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r. obowiązującym MOPS w Nidzicy, bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, zawracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług:

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89 625 29 14; 89 752 75 39; e-mail: mops@nidzica.pl

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wykonanie mebli do:

  1. Zadanie nr 1 - pokój nr 23 w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – I piętro;

  2. Zadanie nr 2 - pokój nr 14 w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – I piętro

  3. Zadanie nr 3 – korytarz w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – parter.

Zmawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej, każdego roboczego dnia w godz. 7:30 do 15:30, w celu sporządzenie oferty do dnia 12.12.2025 r.

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Zamówienie dotyczy sporządzenia obmiaru, wykonania, dostawy i montażu mebli do pomieszczeń biurowych Ośrodka.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.

  3. Miejsce realizacji zamówienia – budynek administracji MOPS.

  4. Termin wykonania zamówienia: do 28.12.2025 r.

  5. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i uwzględnia wszystkie składniki wynagrodzenia Wykonawcy za należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w tym zakup wszystkich materiałów oraz montaż mebli tj. wszystkich składników niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

  6. Sposób i termin zapłaty – po odbiorze dokonanym przez Zamawiającego, potwierdzonym podpisaniem protokołu odbioru końcowego i 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

  7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.

  8. Wszelkie niezbędne dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.

IV. TRYB POSTĘPOWANIA:

  1. Tryb; zapytanie ofertowebadanie rynku.

  1. Rodzaj zamówienia; USŁUGA.

V. WYMAGANE DOKUMENTY.

  1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2.

  1. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.

VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena - 100 %

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660 -710 - 932.

  2. Sławomir Paliński – kierownik OA – tel. 516-483-909.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.12.2025 r. do godz. 09:00; pisemnie -

(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania na stronie mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica

ul. Kolejowa 5. Oferta zostanie złożona w zamkniętej kopercie opatrzonej dodatkowym zapisem ,,Wykonanie mebli do …………..

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2025 r. o godz.10:00.

  2. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść protokołu wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej: mopsnidzica.naszops.pl/bip

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

    1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.

    3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty na jedne zadanie, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez Wykonawcę.

    4. Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką.

    5. Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia szafek, mocowania do ścian, wykonanie otworów umożliwiających korzystanie z gniazdek itp.)

    6. Meble będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być przez Wykonawcę obmierzone, dostarczone, wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.

    7. Gwarancja na wykonane meble i montaż min. 24 miesiące.

X. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;

  2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,

  3. Załącznik nr 3 – projekt umowy.

Zatwierdzam

DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Nidzicy
mgr Barbara Kucharska

(

Załączniki:

Informacja z wyboru

Utworzono dnia 17.12.2025, 08:29

Ogłoszenie

Utworzono dnia 09.12.2025, 14:57

Opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 09.12.2025, 14:57

Oferta

Utworzono dnia 09.12.2025, 14:57

Projekr umowy

Utworzono dnia 09.12.2025, 14:57

Informacje

Liczba wyświetleń: 49
Utworzono dnia: 09.12.2025
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
09.12.2025

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 17.12.2025 08:29, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru
  • 09.12.2025 14:59, Paweł Żelazny
    Edycja strony: Wykonanie mebli do MOPS
  • 09.12.2025 14:58, Paweł Żelazny
    Edycja strony: Wykonanie mebli do MOPS