Wykonanie mebli do MOPS i do świetlic
MOPS.OA.371.06.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE – OGŁOSZENIE.
zgodnie z zapisami Wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r. obowiązującym MOPS w Nidzicy, bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, zawracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usług:
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.
Telefon; 89 625 29 14; 89 752 75 39; e-mail: mops@nidzica.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wykonanie mebli do:
-
Zadanie nr 1 - pokój nr 23 w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – I piętro;
-
Zadanie nr 2 - pokój nr 14 w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – I piętro
-
Zadanie nr 3 - aneks kuchenny w świetlicy w miejscowości Magdaleniec.
-
Zadanie nr 4 – szafa oraz 2 biurka do pracy przy komputerze w świetlicy w miejscowości Łyna.
-
Zadanie nr 5 – biurko na korytarz w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy – parter.
Zmawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej, każdego roboczego dnia w godz. 7:30 do 15:30, w celu sporządzenie oferty do dnia 05.12.2025 r., po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr 89-625-29-14 w. 21.
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Zamówienie każdej z części dotyczy sporządzenia obmiaru, wykonania, dostawy i montażu mebli do pomieszczeń biurowych Ośrodka oraz świetlic.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.
-
Miejsce realizacji zamówienia – świetlica w miejscowości Łyna i Magdaleniec oraz budynek administracji MOPS.
-
Termin wykonania zamówienia: do 28.12.2025 r.
-
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i uwzględnia wszystkie składniki wynagrodzenia Wykonawcy za należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w tym zakup wszystkich materiałów oraz montaż mebli tj. wszystkich składników niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
-
Sposób i termin zapłaty – po odbiorze dokonanym przez Zamawiającego, potwierdzonym podpisaniem protokołu odbioru końcowego i 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
-
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.
-
Wszelkie niezbędne dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops/bip zakładka zapytania ofertowe.
IV. TRYB POSTĘPOWANIA:
-
Tryb; zapytanie ofertowe – badanie rynku.
-
Rodzaj zamówienia; USŁUGA.
V. WYMAGANE DOKUMENTY.
-
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2.
-
Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.
VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena - 100 %
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
Magdalena Bruździak – kierownik DPI – tel. 504-102-404;
-
Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660 -710 - 932.
-
Sławomir Paliński – kierownik OA – tel. 516-483-909.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.12.2025 r. do godz. 09:00; pisemnie -
(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania na stronie mopsnidzica.naszops/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5. Oferta zostanie złożona w zamkniętej kopercie opatrzonej dodatkowym zapisem ,, Wykonanie mebli - Zadanie nr ………..”
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.12.2025 r. o godz.10:00.
-
O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść protokołu wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej: mopsnidzica.naszops/bip
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
-
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty na jedne zadanie, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez Wykonawcę.
-
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
-
Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt mebli wraz z wymiarami i kolorystyką.
-
Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia szafek, mocowania do ścian, wykonanie otworów umożliwiających korzystanie z gniazdek itp.)
-
Meble będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być przez Wykonawcę obmierzone, dostarczone, wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
-
Gwarancja na wykonane meble i montaż min. 24 miesiące.
X. Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
-
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy,
-
Załącznik nr 3 – projekt umowy.
Zatwierdzam
DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Nidzicy
mgr Barbara Kucharska
04.12.2025 r.
Informacje
Paweł Żelazny
Danuta Maluchnik
04.12.2025

