Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań
ZAPYTANIE OFERTOWE – OGŁOSZENIE
Zgodnie z Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r, obowiązującym w MOPS w Nidzicy oraz bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ww. ustawy, zawracamy się z zapytaniem ofertowym na robotę budowlaną:
MOPS.OA.371.04.2025
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.
Telefon; 89 625 29 14; 89 752 75 39; e-mail: mops@nidzica.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań pn.:
-
Zadanie nr 1 - „Modernizacja poddasza w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie”
– I etap –– lipiec 2025 r.
-
Zadanie nr 2 - „Modernizacja podłogi w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie” – II etap –– lipiec 2025 r.
-
Zadanie nr 3 - „Modernizacja łazienek w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie” –
III etap –– sierpień 202 5r.
KOD PCV:
45000000 -7 roboty budowlane;
45210000 - 2 roboty budowlane w zakresie budynków;
45213251- 7 roboty budowane w zakresie budynków użyteczności publicznej.
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓ-WIENIA:
-
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.
-
UWAGA: W celu wykonania szczegółowego kosztorysu ofertowego i prawidłowej wyceny roboty budowlanej, Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym umówieniu się z osobą pod podanym nr ko ntaktowy: 660-710-932 lub 790-804-477.
-
Szczegółowy kosztorys ofertowy należy załączyć do oferty na w/w zadania.
Brak kosztorysu powoduje odrzucenie oferty.
-
Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i uwzględnia wszystkie składniki wynagrodzenia Wykonawcy za należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w tym zakup wszystkich materiałów oraz wszystkich składników niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
-
Sposób i termin zapłaty – po odbiorze dokonanym przez Zamawiającego, potwierdzonym podpisaniem protokołu odbioru końcowego i 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
-
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.
-
Wykonawca oświadcza że posiada wiedze, doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami umowy oraz OPZ.
-
Wszelkie niezbędne dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.
IV. TRYB POSTĘPOWANIA:
-
Tryb: badanie rynku.
-
Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
V. WYMAGANE DOKUMENTY.
-
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 wraz z szczegółowym kosztorysem ofertowym.
-
Podpisany projekt umowy – załącznik nr 4.
VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Cena - 100 %
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
Sławomir Paliński – kierownik OA – tel. 516-483-909;
-
Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660 -710 - 932.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31 sierpnia 2025 r. w zależności od zadania. Zadanie pierwsze i drugie do 31.VII.2025 r.
2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia r. 27.06.2025 r. do godz. 09:00 pisemnie,
(e-mailem; e-doreczenia lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania na stronie mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5.
2. Oferta zostanie złożona w zamkniętej kopercie opatrzonej dodatkowym zapisem ,, Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań – Zadanie nr ………………………………………………………………………………………….*
(* wskazać odpowiedni numer zadania, którego dotyczy oferta)
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2025 r. o godz.:10:00.
4. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść protokołu wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej: mopsnidzica.naszops.pl/bip
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
-
-
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
-
Potencjalny Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub wszystkie zadania.
-
Podczas remontu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania roboty budowlanej.
-
Gwarancja min. 24 miesiące.
-
X. Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
-
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy;
-
Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy z odbycia wizji;
-
Załącznik nr 4– projekt umowy.
Zatwierdzam
DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy
mgr Barbara Kucharska
17.06.2025 r.
Informacje
Paweł Żelazny
Danuta Maluchnik
17.06.2025