Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań

 

ZAPYTANIE OFERTOWE – OGŁOSZENIE

 

Zgodnie z Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych nr 39/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r, obowiązującym w MOPS w Nidzicy oraz bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ww. ustawy, zawracamy się z zapytaniem ofertowym na robotę budowlaną:

MOPS.OA.371.04.2025

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;

NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89 625 29 14; 89 752 75 39; e-mail: mops@nidzica.pl

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań pn.:

  1. Zadanie nr 1 - „Modernizacja poddasza w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie”

I etap –– lipiec 2025 r.

  1. Zadanie nr 2 - „Modernizacja podłogi w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie” – II etap –– lipiec 2025 r.

  2. Zadanie nr 3 - „Modernizacja łazienek w budynku świetlicy środowiskowej w Łynie” –

III etap –– sierpień 202 5r.

KOD PCV:

45000000 -7 roboty budowlane;

45210000 - 2 roboty budowlane w zakresie budynków;

45213251- 7 roboty budowane w zakresie budynków użyteczności publicznej.

 

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓ-WIENIA:

  1. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.

  2. UWAGA: W celu wykonania szczegółowego kosztorysu ofertowego i prawidłowej wyceny roboty budowlanej, Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30 po wcześniejszym umówieniu się z osobą pod podanym nr ko ntaktowy: 660-710-932 lub 790-804-477.

  3. Szczegółowy kosztorys ofertowy należy załączyć do oferty na w/w zadania.

Brak kosztorysu powoduje odrzucenie oferty.

  1. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i uwzględnia wszystkie składniki wynagrodzenia Wykonawcy za należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w tym zakup wszystkich materiałów oraz wszystkich składników niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

  2. Sposób i termin zapłaty – po odbiorze dokonanym przez Zamawiającego, potwierdzonym podpisaniem protokołu odbioru końcowego i 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

  3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.

  4. Wykonawca oświadcza że posiada wiedze, doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami umowy oraz OPZ.

  5. Wszelkie niezbędne dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.

IV. TRYB POSTĘPOWANIA:

  1. Tryb: badanie rynku.

  1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

V. WYMAGANE DOKUMENTY.

  1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 wraz z szczegółowym kosztorysem ofertowym.

  1. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 4.

VI. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena - 100 %

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. Sławomir Paliński – kierownik OA – tel. 516-483-909;

  2. Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 660 -710 - 932.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1. Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31 sierpnia 2025 r. w zależności od zadania. Zadanie pierwsze i drugie do 31.VII.2025 r.

2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia r. 27.06.2025 r. do godz. 09:00 pisemnie,

(e-mailem; e-doreczenia lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania na stronie mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica

ul. Kolejowa 5.

2. Oferta zostanie złożona w zamkniętej kopercie opatrzonej dodatkowym zapisem ,, Remont w świetlicy w miejscowości Łyna składający się z trzech zadań – Zadanie nr ………………………………………………………………………………………….*

(* wskazać odpowiedni numer zadania, którego dotyczy oferta)

3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2025 r. o godz.:10:00.

4. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść protokołu wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej: mopsnidzica.naszops.pl/bip

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

    1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.

    3. Potencjalny Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub wszystkie zadania.

    4. Podczas remontu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność i wytrzymałość wykonania roboty budowlanej.

    5. Gwarancja min. 24 miesiące.

X. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;

  2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy;

  1. Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy z odbycia wizji;

  2. Załącznik nr 4– projekt umowy.

 

Zatwierdzam

DYREKTOR

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy

mgr Barbara Kucharska

17.06.2025 r.

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 17.06.2025, 09:13

Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 17.06.2025, 09:13

Załącznik nr 2- oferta Wykonawcy

Utworzono dnia 17.06.2025, 09:12

Załącznik nr 3 - oświadczenie o odbyciu wizji loklanej

Utworzono dnia 17.06.2025, 09:12

Załącznik nr 4 - projekt umowy

Utworzono dnia 17.06.2025, 09:12

Informacje

Liczba wyświetleń: 29
Utworzono dnia: 17.06.2025
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
17.06.2025

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 17.06.2025 09:13, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 17.06.2025 09:13, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
  • 17.06.2025 09:12, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2- oferta Wykonawcy