Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji w kuchni MOPS
Nidzica, dnia 06.05.2024 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
MOPS.OA.371-02/24
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy zaprasza do składania ofert w celu analizy rynku, rozeznania cenowego oraz możliwości technicznych wykonawcy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r nr 1605 ze zm.) – dalej PZP oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. na n/w zadanie.
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.
Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.
e-mail: mops@nidzica.pl
-
NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.
„Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji w kuchni MOPS”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy na parterze w pomieszczeniu kuchni:
1) powierzchnia pomieszczenia 39,10 m2,
2) wysokość: 3,15 m.
2. Klasa oszczędności KLIMTAZYACJI energetycznej A+++.
3. Moc Klimatyzatora 10 KW.
4. Klimatyzację należy zamontować na parterze w pomieszczeniu kuchni w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy.
5. Klimatyzator podsufitowy - funkcja chłodzenia.
6. Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania.
7. Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy.
8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.
9.Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować podane w zapytaniu ofertowym wielkość pomieszczenia i dostosować odpowiednie parametry urządzenia.
10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
1) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji),
2) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony.
11. Dodatkowe wymagania:
1) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia,
2) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia,
3) dostarczone urządzenia powinny być nowe, nieużywane,
Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, iż środek chłodniczy w zaoferowanym urządzeniu jest zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 842/2006 (Dz. U. UE L 150 z 20.05.2014 r., str. 195 z późn. zm.).
Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2024 r.
-
Miejsce realizacji zamówienia – kuchnia MOPS w Nidzicy.
-
Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.
-
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.
-
TRYB POSTĘPOWANIA.
-
Tryb; zapytanie ofertowe – badanie rynku.
-
Rodzaj zamówienia; robota budowlana.
V. WYMAGANE DOKUMENTY.
-
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
-
Podpisane oświadczenie – załącznik nr 2.
-
Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.
VI. KRYTERIA OCENY OFERTY
Cena - 100 %
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
-
Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 89 625 29-14 w 19.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.05.2024 r. do godz. 8;00 pisemnie
(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;
mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5.
-
Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert
27.05.2024 r. godz. 9:00.
-
O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:
mopsnidzica.naszops.pl/bip
IX. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
X. Załączniki:
-
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
-
Załącznik nr 2 – oświadczenie,
-
Załącznik nr 3 – projekt umowy.
Zatwierdzam
Dyrektor MOPS
Barbara Kucharska
Informacje
Paweł Żelazny
Paweł Żelazny
Danuta Maluchnik
22.05.2024