Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji w kuchni MOPS

Nidzica, dnia 06.05.2024 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

MOPS.OA.371-02/24

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy zaprasza do składania ofert w celu analizy rynku, rozeznania cenowego oraz możliwości technicznych wykonawcy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r nr 1605 ze zm.) – dalej PZP oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. na n/w zadanie.

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;

NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.

e-mail: mops@nidzica.pl

  1. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji w kuchni MOPS”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy na parterze w pomieszczeniu kuchni:

1) powierzchnia pomieszczenia 39,10 m2,

2) wysokość: 3,15 m.

2. Klasa oszczędności KLIMTAZYACJI energetycznej A+++.

3. Moc Klimatyzatora 10 KW.

4. Klimatyzację należy zamontować na parterze w pomieszczeniu kuchni w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy.

5. Klimatyzator podsufitowy - funkcja chłodzenia.

6. Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania.

7. Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy.

8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.

9.Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować podane w zapytaniu ofertowym wielkość pomieszczenia i dostosować odpowiednie parametry urządzenia.

10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:

1) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji),

2) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony.

11. Dodatkowe wymagania:

1) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia,

2) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia,

3) dostarczone urządzenia powinny być nowe, nieużywane,

Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, iż środek chłodniczy w zaoferowanym urządzeniu jest zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 842/2006 (Dz. U. UE L 150 z 20.05.2014 r., str. 195 z późn. zm.).

Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2024 r.

  1. Miejsce realizacji zamówienia – kuchnia MOPS w Nidzicy.

  1. Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.

  1. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.

  1. TRYB POSTĘPOWANIA.

  1. Tryb; zapytanie ofertowebadanie rynku.

  1. Rodzaj zamówienia; robota budowlana.

V. WYMAGANE DOKUMENTY.

  1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.

  1. Podpisane oświadczenie – załącznik nr 2.

  1. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERTY

Cena - 100 %

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

  1. Danuta Maluchnik – procedury zamówień – tel. 89 625 29-14 w 19.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.05.2024 r. do godz. 8;00 pisemnie

(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;

mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica

ul. Kolejowa 5.

  1. Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert

27.05.2024 r. godz. 9:00.

  1. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:

mopsnidzica.naszops.pl/bip

IX. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

X. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,

  1. Załącznik nr 2 – oświadczenie,

  1. Załącznik nr 3 – projekt umowy.

Zatwierdzam

Dyrektor MOPS

Barbara Kucharska

Załączniki:

Informacja z wyboru

Utworzono dnia 31.05.2024, 07:34

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 22.05.2024, 15:09

Oferta

Utworzono dnia 22.05.2024, 15:09

Oświadczenie

Utworzono dnia 22.05.2024, 15:08

Projekt umowy

Utworzono dnia 22.05.2024, 15:08

Informacje

Liczba wyświetleń: 548
Utworzono dnia: 22.05.2024
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument opublikował:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
22.05.2024

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 31.05.2024 07:34, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru
  • 22.05.2024 15:09, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 22.05.2024 15:09, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Oferta