Remont schodów oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w świetlicy w Jabłonce
Nidzica, dnia 05.06.2024 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
MOPS.OA.371-04/24
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy zaprasza do składania ofert w celu analizy rynku, rozeznania cenowego oraz możliwości technicznych wykonawcy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r nr 1605 ze zm.) – dalej PZP oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. na n/w zadanie.
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;
NIP: 984-016-15-72
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.
Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.
e-mail: mops@nidzica.pl; mopsnidzica.naszops.pl/bip
-
NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.
„Remont schodów oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w świetlicy w Jabłonce ” Robota podzielona jest na dwa zdania. Robota z materiałów dostarczonych/powierzonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie pierwsze:
1) Rozbiórka starych schodów - powierzchnia schodów 4,5 m²,
2) Wykonanie nowych schodów - powierzchnia schodów 4,5 m²,
- wysokość całych schodów 60 cm,
- liczba stopni 2,
- wymiar stopni 30 cm x 250 cm,
- wymiary płyty głównej 120cm x 250 cm,
- wysokość stopni 20 cm.
Zadanie drugie:
1) Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych o powierzchni 12 m², z zachowaniem nachylenia nieprzekraczającego 6 %, zgodnie z § 71 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- szerokość podjazdu 120 cm,
- długość podjazdu 1000 cm.
Wykonawca zobowiązany jest podać wykaz oraz ilość materiałów niezbędnych do wykonania zadania.
2) Uporządkowanie terenu oraz wywóz gruzu i innych materiału pozostałych po remoncie.
KODY PCV:
45000000 - 7 Roboty budowlane,
45210000 – 2 Roboty budowlane w zakresie budynków,
45213251 – 7 Roboty budowlane w zakresie budynków użyteczności publicznej.
UWAGA:
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie i zapoznać się ze wszystkimi istotnymi warunkami potrzebnymi do wykonania kosztorysu i prawidłowej wyceny zamówienia.
Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2024 r.
-
Miejsce realizacji zamówienia – świetlica w miejscowości Jabłonka.
-
Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.
-
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.
IV. TRYB POSTĘPOWANIA.
-
Tryb: badanie rynku.
-
Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
V. WYMAGANE DOKUMENTY.
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Podpisane oświadczenie – załącznik nr 2.
3. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.
VI. KRYTERIA OCENY OFERTY
Cena - 100 %
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
-
Sławomir Paliński - kierownik MOPS – tel. 89 625 29-14.
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.06.2024 r. do godz. 09:00 pisemnie
(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;
mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5.
-
Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert
14.06.2024 r. godz. 10:00.
-
O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:
mopsnidzica.naszops.pl/bip
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
2. Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji z Wykonawcami (ustnie lub pisemnie), ilości, ceny i pozostałych elementów oferty, (w tym warunków umowy), złożonych w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego:
-
zamknięcia procedury bez wyboru i bez podawania przyczyn,
-
odwołania niniejszego postępowania bez podawania przyczyn,
-
odrzucenia oferty Wykonawcy podlegającego wykluczeniu.
3. Wykonawca może składać ofertę na oba zadania.
X. Załączniki:
-
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
-
Załącznik nr 2 – oświadczenie,
-
Załącznik nr 3 – projekt umowy.
Zatwierdzam
Dyrektor MOPS
Mgr Barbara Kucharska
07.06.2024 r.
Informacje
Paweł Żelazny
Paweł Żelazny
Danuta Maluchnik
06.06.2024