Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Remont schodów oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w świetlicy w Jabłonce

Nidzica, dnia 05.06.2024 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

MOPS.OA.371-04/24

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy zaprasza do składania ofert w celu analizy rynku, rozeznania cenowego oraz możliwości technicznych wykonawcy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r nr 1605 ze zm.) – dalej PZP oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. na n/w zadanie.

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

GMINA NIDZICA; Pl. Wolności 1; 13-100 Nidzica;

NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

13-100 Nidzica; ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39.

e-mail: mops@nidzica.pl; mopsnidzica.naszops.pl/bip

 

  1. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1. W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.

Remont schodów oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w świetlicy w Jabłonce ” Robota podzielona jest na dwa zdania. Robota z materiałów dostarczonych/powierzonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie pierwsze:

1) Rozbiórka starych schodów - powierzchnia schodów 4,5 m²,

2) Wykonanie nowych schodów - powierzchnia schodów 4,5 m²,

- wysokość całych schodów 60 cm,

- liczba stopni 2,

- wymiar stopni 30 cm x 250 cm,

- wymiary płyty głównej 120cm x 250 cm,

- wysokość stopni 20 cm.

Zadanie drugie:

1) Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych o powierzchni 12 m², z zachowaniem nachylenia nieprzekraczającego 6 %, zgodnie z § 71 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

- szerokość podjazdu 120 cm,

- długość podjazdu 1000 cm.

Wykonawca zobowiązany jest podać wykaz oraz ilość materiałów niezbędnych do wykonania zadania.

2) Uporządkowanie terenu oraz wywóz gruzu i innych materiału pozostałych po remoncie.

KODY PCV:

45000000 - 7 Roboty budowlane,

45210000 – 2 Roboty budowlane w zakresie budynków,

45213251 – 7 Roboty budowlane w zakresie budynków użyteczności publicznej.

UWAGA:

Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie i zapoznać się ze wszystkimi istotnymi warunkami potrzebnymi do wykonania kosztorysu i prawidłowej wyceny zamówienia.

Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne.

 

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2024 r.

  1. Miejsce realizacji zamówienia – świetlica w miejscowości Jabłonka.

  2. Sposób i termin zapłaty – po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury.

  3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym.

 

IV. TRYB POSTĘPOWANIA.

  1. Tryb: badanie rynku.

  2. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY.

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.

2. Podpisane oświadczenie – załącznik nr 2.

3. Podpisany projekt umowy – załącznik nr 3.

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERTY

Cena - 100 %

 

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

  1. Sławomir Paliński - kierownik MOPS – tel. 89 625 29-14.

 

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.06.2024 r. do godz. 09:00 pisemnie

(e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania;

mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica

ul. Kolejowa 5.

  1. Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert

14.06.2024 r. godz. 10:00.

  1. O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej:

mopsnidzica.naszops.pl/bip

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.

2. Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji z Wykonawcami (ustnie lub pisemnie), ilości, ceny i pozostałych elementów oferty, (w tym warunków umowy), złożonych w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego:

  1. zamknięcia procedury bez wyboru i bez podawania przyczyn,

  1. odwołania niniejszego postępowania bez podawania przyczyn,

  2. odrzucenia oferty Wykonawcy podlegającego wykluczeniu.

3. Wykonawca może składać ofertę na oba zadania.

X. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,

  1. Załącznik nr 2 – oświadczenie,

  2. Załącznik nr 3 – projekt umowy.

 

Zatwierdzam
Dyrektor MOPS
Mgr Barbara Kucharska

07.06.2024 r.

Załączniki:

Informacja z wyboru Wykonawcy

Utworzono dnia 17.06.2024, 07:37

Ogłoszenie

Utworzono dnia 07.06.2024, 14:37

Oferta

Utworzono dnia 07.06.2024, 14:33

Oświadczenie

Utworzono dnia 07.06.2024, 14:32

Projekt umowy

Utworzono dnia 07.06.2024, 14:32

Informacje

Liczba wyświetleń: 95
Utworzono dnia: 07.06.2024
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument opublikował:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
06.06.2024

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 17.06.2024 07:37, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru Wykonawcy
  • 07.06.2024 14:37, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Ogłoszenie
  • 07.06.2024 14:33, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Oferta