Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Dostawa materiałów biurowych, naczyń jednorazowych, papieru do kserokopiarek i drukarek, tonerów i tuszy oraz środków czystości

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

MOPS.OA.371-08/24

W związku z art.2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1320)
oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. zwracamy się z zapytaniem o przedstawienie swojej oferty na n/w zadanie.

  1. Zamawiający;

Gmina Nidzica - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5.

Telefon; 89-625-29-14, Fax.; 89-625-81-53.

e-mail: mops@nidzica.pl

  1. Przedmiot zamówienia;

2.1. „Dostawa materiałów biurowych, naczyń jednorazowych, papieru do kserokopiarek i drukarek, tonerów i tuszy oraz środków czystości”.

2.2. Zapytanie składa się z trzech części.

1) Część pierwsza - materiały biurowe, papier do kserokopiarek i drukarek – załącznik nr 1;

2) Część druga - tonery i tusze do drukarek – załącznik nr 2;

3) Część trzecia - środki czystości i naczynia, reklamówki jednorazowe – załącznik nr 3.

2.3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej części.

2.4. Opis zadania:

1) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 do

zapytania ofertowego.

2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.

3) Dostawa następować będzie na podstawie zamówienia pisemnego (fax., e-mail) lub telefonicznego przez upoważnione do tego osoby Zamawiającego.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w mniejszych lub większych ilościach, niż zostały przewidziane w szczegółowym wykazie rodzajów i ilości zamawianych produktów.

  1. Termin realizacji zamówienia;

Wymagany termin realizacji zamówienia od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

  1. Kryterium ofert;

1). Cena – 70 %

cena minimalna oferty brutto

Cena oferty = -------------------------------------- x 100 pkt x 70 %

cena badanej oferty brutto

2). Termin dostawy od moment założenia zamówienia – 30 %

w tym samym dniu – 30 %;

24 godziny - 20 %;

2 dni - 10 %;

3 dni - 0 % - pełne dni od chwili złożenia zamówienia.

Cena nie może być zastrzeżona jako tajemnica przedsiębiorstwa.

  1. Inne istotne warunki zamówienia;

1) Określono w załączonym projekcie umowy - załącznik nr 5.

2) Oferenci winni uzupełnić projekt umowy o dane firmy i przedstawiciela w zakresie realizacji zamówienia.

  1. Sposób przygotowania oferty;

1) Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” - załącznik nr 4.

2) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

4) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

7. Informacje od Zamawiającego:

1) Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji z Wykonawcami (ustnie lub pisemnie), cen i pozostałych elementów oferty, (w tym warunków umowy), złożonych w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

8.   Miejsce i termin złożenia oferty.

1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.12.2024 r. do godz. 10:00, na załączonych drukach do pobrania; mopsnidzica.naszops.pl/bip na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5, w formie pisemnie – pocztą, elektronicznie lub faxem.

2) Dzień, w którym upływa termin składania ofert w dniu 19.12.2024 r. godz. 11:00.

9.   Po zakończeniu postępowania Zamawiający informuje o wynikach postępowania każdego wykonawcę, który złożył ofertę oraz zamieszcza informację na stronie internetowej mopsnidzica.naszops.pl/bip

10.   Załączniki:

  1. Załącznik nr 1, nr 2, nr 3 – opis przedmiotu zamówienia (zadania),

  2. Załącznik nr 4 – oferta wraz z arkuszami kalkulacyjnymi,

  3. Załącznik nr 5 - projekt umowy.

ZATWIERDZAM

DYREKTOR

Miejskiego Ośrodka Pomoc Społecznej

mgr Barbara Kucharska

Załączniki:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Utworzono dnia 23.12.2024, 14:07

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:24

Zadanie 1 - arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:24

Zadanie 2 - arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:24

Zadanie 3 - arkusz kalkulacyjny

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:24

Zadanie 1 - opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:22

Zadanie 2 - opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:22

Zadanie 3 - opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:22

Oferta

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:21

Projekt umowy

Utworzono dnia 12.12.2024, 11:21

Informacje

Liczba wyświetleń: 112
Utworzono dnia: 12.12.2024
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
12.12.2024r.

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 23.12.2024 14:07, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • 12.12.2024 11:25, Paweł Żelazny
    Usunięcie załącznika: Zadanie 1 -
  • 12.12.2024 11:24, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe