Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

logo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy

Kolejowa 5, 13-100 Nidzica

 

Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych

Uwaga! Zmieniono formularz ofertowy i wzór umowy.

Nidzica, dnia 12 grudnia 2024 roku

MOPS.OA.371-09/24

 

Zapytanie ofertowe

Ogłoszenie

na świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn)

 

I. Zamawiający:

Gmina Nidzica; 13-100 Nidzica; Plac Wolności 1

NIP: 984-016-15-72

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Kolejowa 5; Nidzica 13-100

tel.(89) 625 29 14; e-mail: mops@nidzica.pl

II. Przedmiot zamówienia:

    1. Zamówienie dotyczy świadczenia usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), dla których ostatnim miejscem zameldowania jest teren gminy Nidzica, w formie:

      1. część pierwsza - schroniska dla osób bezdomnych,

      2. część druga - schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,

      3. część trzecia - noclegowni.

    2. Oferta może dotyczyć każdej z wskazanych powyżej form realizacji zamówienia:

      1. Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) w postaci schroniska dla bezdomnych.

  • Zapewnienie całodobowego tymczasowego schronienia oraz usług ukierunkowanych na wzmocnienie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej zgodnie z art. 48a ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 poz.1283 ze zm).

      1. Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych (kobiet lub mężczyzn) w postaci schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

  • Zapewnienie całodobowego tymczasowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi osobom, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych oraz usług ukierunkowanych na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej zgodnie z art. 48a ust. 2b ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.

      1. Świadczenie usług tymczasowej pomocy dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) w postaci miejsca noclegowego.

  • Zapewnienie schronienia w noclegowni, w ramach której umożliwia się spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę zdrowia i życia zgodnie z art. 48a ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.

    1. Noclegowania nie może być położona w odległości większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.

  1. Termin realizacji usług: 02.01.2025 r. 02.01.2026 r.

  2. Miejsce realizacji usługi:

Wskazane przez oferenta miejsce udzielenia schronienia, które winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych, schronisk dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz. 896).

  1. Zakres zamówienia:

    1. Przewidywana liczba osób:

  • schronisko dla osób bezdomnych 7 osób,

  • schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - 2 osób,

  • noclegownia 3 osoby.

    1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób bezdomnych, kierowanych do korzystania z usług będzie zależna od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie schronienia.

    2. Podana powyżej liczba osób jest maksymalną ilością przewidywaną w całym okresie trwania umowy, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia bez ponoszenia żadnych konsekwencji, w tym finansowych.

    4. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że przyjmuje do wiadomości iż z tytułu zmniejszenia liczby osób faktycznie skierowanych do schroniska nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe.

    5. W przypadku gdy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność korzystania z usług dla większej liczby osób bezdomnych od wielkości maksymalnej, Zamawiający zaproponuje przystąpienie do rokowań w celu zmiany umowy.

    6. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska będzie następowało po wcześniejszym ustaleniu terminu przyjęcia, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego.

    7. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób korzystających ze schronienia.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawca, który:

  • posiada uprawnienia do wykonywania odpowiedniej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,

  • pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,

  • spełnia standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896),

  1. Sposób przygotowania oferty.

  1. Oferta winna zawierać:

    • Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania, (jeden formularz niezależnie od liczby proponowanych form schronienia),

  • kopię dokumentu potwierdzającego upoważnienie do reprezentowania oferenta,

  • kopię regulaminu jednostki, której dotyczy złożona oferta.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia oryginałów dokumentów oraz żądania wyjaśnień i udokumentowania spełniania warunków udziału w realizacji zamówienia.

  1. Miejsce i termin składania oferty:

  1. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5, drogą pocztową lub przesyłką kurierską z zamkniętej kopercie z dopiskiem na świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn).

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  2. Ofertę należy złożyć do dnia 18 grudnia 2024 r. do godziny 10:00.

  1. KRYTERIUM WYBORU OFERT.

  1. Kryterium oferty – cena 100 %

  2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej formy usług schronienia.

  3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.

  1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI.

  1. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać pod nr tel. 89-625-29-14 wew. 17 lub 30.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako RODO informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zamawiający.

2. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisemnie, kierując korespondencję na adres 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” lub mailowo na adres: iod@mops.nidzica.pl

3. Dane osobowe przekazywane przez Państwa będą przetwarzane w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

4. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi. Możemy przekazywać Państwa dane w szczególności następującym odbiorcom: - osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki; - podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności przetwarzania danych, - osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie w oparciu o przepisy prawa.

5. Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec nas, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

6. Mają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

7. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.

**: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.

***: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

DYREKTOR

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy

Barbara Kucharska

Załączniki:

Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty

Utworzono dnia 20.12.2024, 11:50

Poprawiony formularz ofertowy

Utworzono dnia 16.12.2024, 09:48

Poprawiony projekt umowy

Utworzono dnia 16.12.2024, 09:47

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 13.12.2024, 13:16

Informacje

Liczba wyświetleń: 96
Utworzono dnia: 13.12.2024
Dokument wprowadził:
Paweł Żelazny
Dokument wytworzył:
Danuta Maluchnik
Wytworzono:
13.12.2024r.

Deklaracja dostępności

Historia publikacji

  • 20.12.2024 11:50, Paweł Żelazny
    Dodanie załącznika: Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty
  • 16.12.2024 09:49, Paweł Żelazny
    Edycja strony: Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych
  • 16.12.2024 09:48, Paweł Żelazny
    Usunięcie załącznika: Projekt umowy